kerstinslivmedbengan

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Kerstin Rosemarie - 1 september 2013 12:34

Goddag!

Jag vaknade klockan halv 6 på morgonen, sedan så åt jag en god frukost och läste morgontidningen.
Bengt sover fortfarande, jag ska snart väcka honom. Idag är det hans tur att städa burarna till limurerna. Jag ska nog mest lata mig idag, kanske gå en promenad i skogen och plocka blåbär.
Just nu blåser det väldigt mycket, men solens strålar skiner ändå.
Det här blir ett väldigt kort inlägg, men jag orkar inte skriva så mycket.
Ikväll så ska jag beställa lite strumpor på internet. Jag har så stora fötter så min storlek finns inte i affären. Det är lite pinsamt, men jag har storlek 46 på mina otroligt stora fötter. Men nog om den saken. Nu så ska jag väcka maken!

xoxo Kerstinfet textfet textfet textkursiv textfet textunderstruken textfet textfet text

Presentation

Goderafton!

Jag är en vanlig 72 årig dam, jag kommer att skriva om mina barnbarn, min vardag och självklart min störande man BENGT.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards