kerstinslivmedbengan

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

Äntligen hemma!

Av Kerstin Rosemarie - 31 augusti 2013 16:03

Nu så har jag äntligen kommit hem från Stockholm!
Det har varit en väldigt trevlig dag idag, och snart så ska jag gå och handla, gubben har ju ränsat hela kylskåpet! Inte undra på varför han ser ut som han gör! Han ser ju inte ens sina egna fötter. Han borde verkligen ut och springa. Efter jag handlat ska jag slänga mig i duschen, är helt svettig efter att ha gått en hel del idag.
Sån tur att man inte bor i en stor stad.
Innan jag går och handlar måste jag nog ringa mitt barnbarn Daniella, vi tänkte göra köttbullar nån dag i veckan. Så då kan jag passa på att köpa köttfärs!

Hej då!

xoxo Kerstin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin Rosemarie - 15 januari 2015 10:42

Nu kanske ni har varit förväntansfulla och längtat efter ett besked på vad som har hänt mig. Ni tror säkert att jag har gjort min resa till himlen för längesen, men då har ni fullkomligt fel.    Jag har tagit en extrem stor bloggpaus utan att säg...

Av Kerstin Rosemarie - 19 januari 2014 11:57

God förmiddag mina fina vänner!   Jag måste bara berätta om den här natten som var.  Det märkliga är att jag knappt kommer ihåg någonting egentligen, men jag ska försöka att minnas. Igår kväll ringde min granne Jarmo mig igen, han ville lära ...

Av Kerstin Rosemarie - 18 januari 2014 22:13

Hejsan!   Jag fick ett samtal för några timmar sedan, och det var min käre granne Jarmo. Han hade haft svårt att bestämma sig om han skulle gå på partyt eller inte, men tillslut blev svaret ja. Så jag och Jarmo ska gå på Dicks poolparty, det ...

Av Kerstin Rosemarie - 18 januari 2014 15:33

Idag vaknade jag med ett leende på mina rödlila fylliga läppar! Jag kollade ut genom förnstret och såg yttligare 2 cm tjock snö. Det tycker jag ändå är någonting positivt, att det är vacker vit snö istället för brun äcklig lera. Jag åt efter en...

Av Kerstin Rosemarie - 17 januari 2014 23:36

Hej på er mina kära små vänner!   När jag kollar på datorskärmen så ser jag er, ni har vuxit som tusan! Det var oerhört längesedan jag bloggade, men nu känner jag att jag kan börja om på nytt.  Jag måste verkligen berätta vad som har hänt i m...

Presentation

Goderafton!

Jag är en vanlig 72 årig dam, jag kommer att skriva om mina barnbarn, min vardag och självklart min störande man BENGT.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards